KOM GODT I GANG

Skal du vælge enkeltundervisning eller holdundervisning?

Er du begynder eller let øvet anbefaler vi oftest holdundervisning, da det erfaringsmæssigt giver det største udbytte fagligt og ikke mindst socialt.

På et guitarhold kan du dele erfaringer med jævnaldrene og I kan hjælpe og inspirere hinanden. Den ugentlige guitarlektion på Aarhus guitarskole er således ikke bare undervisning, men også en mulighed for at finde nye venner og etablere et musikalsk netværk.

På Aarhus guitarskole behøver du ikke spille kedelige børnesange eller svenske sømandsviser. Vi

finder de nyeste numre på YouTube og du og dine holdkammerater er således med til at bestemme den musik, vi skal arbejde med – det er rock’n roll fra første lektion!

Mødetidspunktet for holdene fastsættes ud fra tilmeldingsskemaerne og tilrettelægges altså ud fra elevernes ønsker.

HOLD

UNDERVISNING

På Aarhus Guitarskole kan du få guitarundervisning på små hold med 2 elever eller på hold med 3-6 elever. Lektionerne er på 50 minutter, og der er god tid til at alle på holdet kan stille spørgsmål og få hjælp til at komme videre.

SÆSONBETALING 3-6 ELEVER

Betaling en sæson forud. Fast ugedag og tidspunkt.

• Efterårssæson: 18 lektioner / 2160,- pr. elev.
  • Forårssæson: 21-23 lektioner / fra 2520,- pr. elev

SÆSONBETALING 2 ELEVER

Betaling en sæson forud. Fast ugedag og tidspunkt.

• Efterårssæson: 18 lektioner / 3600,- pr. elev.
  • Forårssæson: 21-23 lektioner / fra 4200,- pr. elev

ENKELT

UNDERVISNING

Vi tager udgangspunkt i dine ønsker og ambitioner og vi kan eksempelvis arbejde med improvisation, musikteori, soloaflytning, frasering, becifringslære, arpeggios, teknik, licks & tricks....

SÆSONBETALING

• 50 minutters lektioner
  • Efterårssæson: 18 lektioner / 6120,-
  • Forårssæson: 21-23 lektrioner / fra 7140,-

KLIPPEKORT

Du kan købe et klippekort med 10 lektioner, som du selv bestemmer, hvornår du vil afvikle.

• 50 minutters lektioner
  • Pris: 10 lektioner / 3600,-